Maak kennis met onze collega's

LoraineCRM Marketeer:
Je krijgt hier alle vrijheid voor eigen initiatieven
Kort gezegd zorg ik ervoor dat we bij MS Mode de klanten bereiken en dat ze tevreden zijn. Ik ben verantwoordelijk voor de nieuwsbrieven die wij versturen. Ook de customer journey met betrekking tot e-mails naar de klanten en onze member club, zit in mijn pakket. Binnen onze marketingafdeling overleg ik continu met collega’s over hoe we de customer journey kunnen verbeteren. De contentplanning is heel divers. Drie keer per week gaat er bijvoorbeeld een nieuwsbrief uit. Tussendoor overleg ik veel met onze IT-architecten en data-specialisten.
Het leuke is dat ik aan de ene kant vrij technisch bezig ben met IT en data, maar ik aan de andere kant ook creatief mag denken. De uitdaging is nu om vervolgstappen te zetten in het automatiseren van onze data en onze loyalty-strategie. Zodat we straks een klantbeleving 2.0 hebben.
Het fijne van werken bij MS Mode is de vrijheid die je krijgt. Heb je een goed idee? Het wordt aangemoedigd om zelf met een business case te komen. Vaak mag je dan ook zelf je initiatief doorvoeren. Ook vind ik het prettig dat we een vrij platte organisatie hebben met een open en eerlijke cultuur. Je kunt alles zeggen wat je wilt.

JermaineInternational Visual Merchandiser:
‘Iedereen gaat hier relaxt met elkaar om’
Als stagiair kwam ik binnen bij MS Mode en inmiddels werk ik er al weer een jaar als Visual Merchandiser. Een creatieve functie waarbij ik richtlijnen maak voor de winkels. Hierin staat hoe ze de kleding optimaal kunnen presenteren in de etalages. Zo kunnen we stopping power creëren bij voorbijgangers. Mijn grootste uitdaging is om de jongere doelgroep de winkel in te trekken.
Om de klanten te blijven prikkelen, zet ik iedere week weer een belevenis neer. Binnenkort wil ik bijvoorbeeld suikerspin als haar voor de etalagepoppen gebruiken. Dat effect moet ik dan eerst testen. Mijn ideeën stem ik af met de inkopers en de afdeling Marketing. De etalage moet namelijk wel commercieel genoeg zijn en het juiste verhaal overbrengen aan de klant.
Ik heb bij verschillende retailers gewerkt en het valt mij op dat er bij MS Mode de sfeer heel vrij is. Iedereen gaat relaxt met elkaar om. Soms heb ik niet eens het gevoel dat ik op mijn werk ben, haha. Voor mij als creatieveling is het fijn dat ik de ruimte krijg om zelf dingen te bedenken en aan te dragen. Er is nog veel grijs gebied dat ik mag invullen.

EuniceShopmanager:

‘Je moet bij MS Mode snel kunnen schakelen’
Geweldig hoeveel vrijheid ik als Shopmanager krijg om ‘mijn eigen winkel’ zo succesvol mogelijk te maken. Ik heb het druk met het bijhouden van de prestaties van onze winkel, het coachen van mijn team en de winkelpresentatie, maar de grootste focuspunt heeft de klant! Het is daarom belangrijk dat ik mijn collega’s zo aanstuur, dat klanten zo goed en vriendelijk mogelijk geholpen worden. Én blij met de juiste outfits de winkel verlaten.
Je moet snel kunnen schakelen als je bij MS Mode werkt. Ik heb hierdoor in korte tijd ontzettend veel geleerd. De grootste uitdaging in de retail is om ook in mindere periodes samen met je team op een positieve manier je belangrijkste doelstellingen te behalen.
Ik heb een passie voor mode en geniet ervan om onze klanten te inspireren met vernieuwende outfits. Ik durf wel te zeggen dat ik lef heb en de nieuwe MS Mode uitdraag met mijn modieuze uitstraling. Door de juiste stylingkeuzes te maken, probeer ik dit ook in de look & feel van mijn winkel te laten zien. De nieuwe weg die MS Mode is ingeslagen, past bij mij. We zijn trendy en hip. En last but not least: Size doesn’t Matter bij MS Mode.

CindyShopmanager:
‘Elke dag word ik uitgedaagd om beter te zijn dan gisteren’
Bij MS mode sta ik nooit stil. Al mijn passie en energie kan ik in mijn baan kwijt. Ik zorg dat mijn winkel het beste resultaat neerzet. Geen dag is hetzelfde. De ene keer adviseer ik mijn klanten, een andere dag komen er nieuwe artikelen binnen en maak ik de winkel zo aantrekkelijk mogelijk. Dan weer plan ik een evenement of geef ik een salestraining.
Het leuke van in een team werken, is dat we samen een gezamenlijk doel hebben en dat we het met elkaar vieren als we dit gehaald hebben.
De klanten bij MS mode zijn zo divers, maar allemaal hebben ze hun curves gemeen. Dit maakt het super leuk om ze mijn kennis over te dragen over flatterende shapes, stoffen en kleuren.
Binnen MS Mode heb ik de kans gekregen om landelijk de sales naar een hoger niveau te tillen. Zo maak ik trainingen en opleidingen en motiveer ik onze salesmensen in het hele land. Elke dag word ik uitgedaagd om beter te zijn dan gisteren. Door middel van de opleidingen die ik volg, mijn cluster dat mij scherp houdt, de succesvolle verkoopcijfers of de leuke berichten op onze MS Mode social wall die mij inspireren. MS mode haalt het beste in mij naar boven. Ik voel mij er een persoon en geen nummer.
BettieRegional Sales Manager:

‘Mensen overtuigen van onze hipness is mijn missie!’
Dagelijks ben ik te vinden in de MS Mode winkels binnen mijn regio. Ik ondersteun de shopmanagers en hun teams om samen het maximale resultaat uit hun organisatie te halen. Met elkaar zorgen we ervoor dat de klant blijer de deur uitgaat dan dat ze binnenkwam. Wanneer de collectie in de winkel straalt, de voorraad op peil is en er een goed getraind en enthousiast team paraat staat, voelt het voor mij succesvol.
De winkels naar een hoger niveau tillen, de klant op nummer 1 zetten: dat is mijn voornaamste uitdaging. Niets is mooier dan een tevreden klant! Daarnaast vraagt de organisatie de Regional Sales Managers om mee te denken over hoe we het resultaat kunnen verbeteren. Heel motiverend dat je op deze manier invloed kunt hebben op het grote succes! Bij MS Mode heerst een positieve sfeer waarbij we streven naar iedere dag beter. Leren van fouten mag.
Een voordeel van werken bij MS Mode is dat je de collecties met personeelskorting mag aanschaffen. Ik draag onze kleding met trots. Helaas merk ik nog vaak dat mensen denken dat MS Mode er alleen voor de oudere doelgroep is. Het is mijn persoonlijke uitdaging om het publiek opnieuw kennis te laten maken met MS Mode en te overtuigen van onze hipness!